Musse

Var precis ute en lång stund med Smilla ute i trädgården. Vi låg på gräsmattan tillsammans i den 27 gradiga värmen. Kollade på de små kattungarna som bara blir större och större för varje vecka. Musse är en speciell katt. Vi är säkra på att han han har levt som innekatt i sitt förra liv. Han går in precis som att han bor där, han springer till kylskåpet när man öppnar där + att han hoppar in på första hyllplanet. Han leker och kelar med Smilla som om att hon vore en katt. Det finns ingen rädsla i den killen. Ibland brukar Musse och Smilla ligga i Smillas bädd och mysa ihop. Dögulligt till max!!

Kommentarer
Postat av: Egle

Tack så mycket för en sådan fin kommentar, blev otroligt glad! Ja, att klippa sitt hår var ett stort steg för mig fast jag tog inte allt på en gång utan jag tog lite i taget och då blev det inte en sådan chock-förändring. Sedan är det ju en annan fråga om man kommer både trivas och passa i det i längden, men eftersom jag ofta vill ha något nytt och annorlunda så var det inte ett problem för mig att klippa. Dessutom färgar jag det ganska ofta.(Trots att det skadar mitt hår):
Skulle tipsa dig att inte klippa allt på en gång utan ta som jag, lite i taget så ser du om du vågar korta ner det mer och mer.
Ha det bäst och lycka till! :)

Svar: Tackar så mycket för ditt svar! :) Problemet med mig är att när jag väl vill har en förändring, så ska det ske en stor förändring för att det ska synas. Så ska jag klippa håret kort, så ska det vara kort direkt. Haha! Klippte håret axellångt i december 2010. Håret blev så mycket enklare att fixa med - jämfört med höftlångt, som jag en gång haft. Dock var det min syster som klippte mig den gången, men med frisörklipp så är jag säker på att jag kommer trivas ännumer med kort hår (hade tänkt mig page) :) Det återstår att se hur jag gör. Det är ju trots allt förändring av sitt utseende haha! :)
Lisa Olsson

2012-07-01 @ 15:09:43
URL: http://ennypasalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback