2 juni


Lördagen den 2 juni idag. Har passat 3 barn idag, och vi har hunnit med en hel del saker. Kollat på kattungarna, kaninerna, rullat boll med Smilla (vår underbara vovve), barnen åkte traktor med papsen, vi åkte sedan för att kolla på vår brors grisar och tjurar! Innan idag åt vi korv med bröd, och åt glass som efterrätt! Gotttttt.

Ikväll ska jag och Jacobine ha myskväll. Just nu sitter vi och kollar på filmen "Upp". Får se vad resten av kvällen bjuder på. Tror det blir beställd pizza idag. Lördag idag, som sagt, så då är det "äta-vad-jag-vill-dagen". Enda dagen på veckan som jag gottar mig. Dock har det blivit för mycket av gottandet denna vecka. Imorgon blir det Zumba + ett träningsschema inför nästa vecka! TAGGAR. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback