Färgglada träningskläder som gör mig pepp


Bästa tipset jag har att komma med för dagen är FÄRGGLADA TRÄNINGSKLÄDER!! De ceriserosa träningsshortsen kommer från H&M, och gick på endast 99:-. De sitter jätteskönt och är klart värda sitt pris. Min neongula träningsbh kommer från Stadium - minns dock inte priset! Och mitt lysande gröna linne som jag använder som träningslinne kommer från H&M och gick på 49.50:-.

Ni ska tro vad jag lyser upp vägen när jag är ute på mina powerwalks och joggingturer. Dessutom blir jag väldigt motiverad av att bära dessa upplysande kläderna när jag ska ge mig ut. Alltså ett tips till er som känner er omotiverade - köp färgklickar!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Åh vad glad jag blir, tusen tack underbara du! :D

Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!♥

2012-06-03 @ 13:47:25
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback