Finbesök på vår gård


Idag när jag kom hem från Ystad möttes jag och syster av fint folk! På gårdsplanen stod min faster Kerstin, hennes man Gustav, och min kusin Martin tillsammans med hans fru Anna och deras son Nils. Martin, Anna och Nils bor uppe i Stockholm, och senast vi träffade dem var för ett år sedan på farmors begravning. Mycket synd att vi inte ses oftare - för ikväll har vi har det jättetrevligt!

Gustav grillade kött. Jag, Jessica, mamma och Anna hjälpte varandra i köket med baguetter, potatis, dela grönsaker som skulle grillas och goda såser. Alla blev belåtna och dessutom mycket mätta!

Innan dem begav sig hemåt fick Nils åka den stora röda traktorn tillsammans med Martin och min bror Andreas. Tror det var en mycket stor upplevelse för honom och han åkte sedan hem med fullt utav överskottsenergi i hela kroppen! Nästan så att man blev kär i honom haha. Ser fram emot att få träffa dem alla snart igen!

Kommentarer
Postat av: ANNA / Justkilled

Så söt! :)

2012-06-21 @ 01:23:22
URL: http://justkilled.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback