Goodbye my lover, goodbye my friend.


Har rensat bort massvis av mappar, bilder, klipp och så vidare på datorn. Har även fört över en hel del som jag vill spara på den externa hårddisken. Det är nästan med lite gråt i halsen och tårar i ögonen som jag faktiskt gör det här. Imorgon kommer jag lämna över min pärla [det vill säga min älskade dator] till min bästa syster! Hon förtjänar den lätt. Jag är skyldig henne massvis av pengar, och då slog idén mig - att jag skulle ge bort min dator till henne.

Från och med imorgon kommer jag alltså vara datorlös, och även skuldfri haha, om man nu kan kalla det för det. Istället kommer jag använda mig en hel del utav min andra ögonsten - det vill säga min vita iPhone. Kommer få använda denna datorn när jag behöver blogga, så ni kan vara lugna, jag slutar inte blogga. Hehe. Känner ändå en viss lättnad över detta, för nu ska jag spara mina pengar. Jag lovar mig själv, min syster, min familj och alla er läsare där ute - att från och med idag - så lovar jag att jag aldrig mer ska låna pengar av någon. Har jag inte pengar, så gäller det bara att bita ihop och spara tills jag har råd. Det gör ju bara ont i själen när man är skyldig någon pengar.

Förresten, redan nu kollar jag på en ny dator. Får se vart det landar. Har redan börjat spara mina pengar och fört över dem på mitt sparkonto. Detta kommer bli perfa! Godnatt mina sockersnäckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback