Tisdagens händelser.


Ni vet när man vaknar upp och har ingen susning om vad man ska göra om dagen? Tar man inte tag i nuet, så händer det inget på hela dagen. Igår upplevde jag dagen på det viset. Hade ingen som helst aning om vad jag skulle göra. Det enda jag kände för var att åka låååångt iväg.

Mot eftermiddagen vände alltihop. Mamma frågade om vi ville ut och fika, så vi körde till fritidsbaren i Ystad. Beställde glass i stora lass. Haha. Den var faktiskt jättegod!! Strövade dessutom runt i min Wild Spirit magtröja från KanDee som jag inte använt på jättelänge, för att jag varit missnöjd med min mage. Äntligen börjar jag bli nöjdare.

Och oj vad mina föräldrar är guld värda! Vi åkte till ett ställe igår - och jag trodde seriöst att pappa skämtade med mig och syrran - men icke sa nicke. Vi är en sak rikare nu. Haha, än så länge är det hemlis.... Men gud vad glad jag är... Förändrar ju hela sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback