Today is the day

Idag är dagen i mitt nya liv. Jag går en ny och bestämd väg. Allt handlar hela tiden om hur man gör det. "Det blir vad man gör det till". Igår gav jag mig tusan på att faktiskt klara detta för en gångs skull - att gå min egen väg och göra det på MITT sätt.

Det jag snackar om handlar främst om träningen, men även om allmänna saker. Jag vill utvecklas inom olika områden - vad det gäller fotografering, målning, spelning av gitarr och piano, och så vidare. Nu tänker jag inte lägga allt åt sidan och vänta på bättre tider. För dessa tider har aldrig varit bättre. Nu vet jag att jag är redo - och jag är fit for fight, hehe.

Något jag dessutom ska bruka allvar med nu är mitt KÖRKORT. Så länge jag tänker och gör det noggrannt, så tror jag att jag kommer fixa det utmärkt.

Allt återstår att se. Som sagt - idag, vecka 23, den 4 juni 2012 börjar jag gå min egna väg. För nu gäller det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback