Trettioende maj tvåtusentolv

Jag trodde aldrig att det skulle bli så tomt när familjen åkte iväg i eftermiddags på sin lilla tur i husbilen. De kommer tillbaka hem imorgon. Jessica började jobba kl. 7 imorse, och slutar 21.10. Ska bli så himla skönt att få hem henne, även fast jag bara varit ensam i 7 timmar! Haha.
 
Vi ska gå en kvällspromenad. Känner att jag behöver snacka ut. Idag har det varit kanonväder. Var uppe i 28 grader. Det é gött! Ikväll har jag suttit på verandan och läst Elsas hemlighet, satt samtidigt och mös med Smilla! Sen började hon pipa, så jag tyckte det var lika bra att gå en liten runda med henne. Tog med kameran, så ska snart visa upp bilderna jag fotade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback